info@kapsamnet.com.tr

BENİ ARAYIN ONLİNE İŞLEMLER
Arıza Bilgileri
Buradasınız: Anasayfa / Arıza Bilgileri
Arıza Bilgileri

Arıza bilgileri;

* ABONE, arıza durumunda Güneydoğu Telekom İnt.Bil.ve İlt.Hiz.Tic.Ltd.Şti ‘nin müşteri hizmetlerini  0348 813 33 81 / 0850 813 33 81 numaralar üzerinden 7/24 arayarak arıza talebinde bulunabilecektir. Ayrıca info@kapsamnet.com.tr adresinden de yazılı olarak (E-mail , Posta Yolu ) ile veya  0850 441 33 81 numara üzerinden whatsap online veya sesli arama yolu ile arıza talebinde bulunacaktır. , Abonenin arıza talebinin alınmasından sonra Güneydoğu Telekom İnt.Bil.ve İlt.Hiz.Tic.Ltd.Şti tarafından maksimum 3 (üç) iş günü içerisinde teknik müdahale edilecek ve sorun giderilecektir. 

* Abonenin işletmeci tarafından temin edilen cihazlardan kaynaklanan ve yerinde destek gerektiren arıza ve sorunları için işletmeci personeli veya işletmeci tarafından yetkilendirilmiş firma tarafından yerinde destek hizmeti verilebilir. Gerektiğinde cihaz değişimi yasal yükümlülüklere uygun olarak yapılır. Abone yerinde destek hizmeti için gerekli kolaylığı sağlayacaktır.Destek hizmeti sırasında  cihazdaki arıza ve sorunların aboneden kaynaklı olduğu tespit edilirse destek hizmeti karşılığında aboneye arıza ve onarım bedeli işletmeci tarafından tespit edilerek  müşteriye fatura edilecektir.

 

Detaylı Bilgi İçin Bizi Arayın